Cvičení na Bosu

Rolování na bosu - pilates Shoulder bridge
Rolování na bosu – pilates Shoulder bridge

Co je to BOSU? Anglická zkratka pro BOth Sides Up – obě strany nahoru. Tato tři slova perfektně popisují účinek nové tréninkové pomůcky, která vypadá jako disk, který je z jedné strany plochý a na té druhé má pružnou kopuli. Variant cvičení s tímto nástrojem je nespočet, můžete na něm balancovat, dělat kliky, skákat, stoupat a mnoho dalšího. Cvičení s BOSU je dynamické, silové a sami poznáte po pár cvičení, že díky němu skutečně máte větší „páru“.

 

bosu_-_prkno2
Plank (prkno) na Bosu

BOSU je vhodné prakticky pro všechny věkové skupiny. Největší výhodou cvičení na BOSU je rozvinutí stabilizačního systému a posílení celého těla. Na BOSU se dají cvičit jak klidné hodiny, tak i cardio.

  • Cvičení s unikátní pomůckou, která umožní perfektní posílení a procvičení všech svalových skupin
  • Intenzivní trénink s BOSU posílí nejen Vaše svaly a kardiovaskulární systém, ale hlavně Vaši stabilitu
  • Vhodné pro ženy i muže, kteří chtějí zlepšit svou vytrvalost a posílit celé tělo
  • Cvičení na BOSU je nejen účinné, ale hlavně zábavné

Reportáž o Bosu

Podívejte se na reportáž o Bosu co jsme točili pro Public TV.

Second Generation Pilates Teacher, Lolita San Miguel Pilates Master
profesionální trenér pilates a powerjogy, trenér individuálních tréninků pilates

Autor: Ing. Michal Valdhans

Second Generation Pilates Teacher, Lolita San Miguel Pilates Master profesionální trenér pilates a powerjogy, trenér individuálních tréninků pilates

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *