Miniseriál cviků pilates for running

Připravil jsem pro Vás miniseriál, kde bych Vám rád ukázal pár cviků, které potkáte na hodinách Pilates for running.

Jedna z důležitých součástí běhu je správná funkce chodidla a kotníku. Tento cvik na Wunda Chair pomáhá mobilizovat kotník a učí chodilo pracovat v rovině, tak aby při běhu dopadalo správně a nedocházelo tak k přetěžování vazů v koleni. Běžec si nejvíce může uškodit tím, že bude běhat po „křivých“ nohách. Je to jak u stavby, když postavíte křivé základy, dům už rovně nepostavíte. Naopak dobře fungující klenba a kotník pomůže v odrazu a pomůže zrychlit bez větší námahy!

rozpohybování kotníku na pilates strojích
rozpohybování kotníku na pilates strojích

Second Generation Pilates Teacher, Lolita San Miguel Pilates Master
profesionální trenér pilates a powerjogy, trenér individuálních tréninků pilates

Autor: Ing. Michal Valdhans

Second Generation Pilates Teacher, Lolita San Miguel Pilates Master profesionální trenér pilates a powerjogy, trenér individuálních tréninků pilates

2 komentáře na „Miniseriál cviků pilates for running“

  1. Dobrý den,
    chci se zeptat, co všechno u Vás obsahuje cvičení pro těhotné, pro jaký se hodí trimestr a kolik stojí lekce. Moc děkuji za odpověď.
    S pozdravem Pavlína Koudelková

    1. Dobrý den,
      bohužel od nového roku nemáme cvičení pro těhotné, ale můžete přijít na jakékoliv lekce pilates clinic.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *